Ikäraja: S
Haaste: FanFic 100, 5. Ulkopuoli
T/S: Pakko kirjoittaa nyt Remuksella jotain edes vähän pehmeää hömppää. :<

 

Kuukasvo



Kieli oppi virheet.

Kuu kasvo.

Peitetarina.

Se oli ihana yö. Eläinkin voi olla ihminen, ja eläin saattoi pehmeydessään ja lämmössään olla yhtä niin ihmisen kuin luonnonkin kanssa. Se valo, joka sammutettiin, saattoi olla kattolamppu tai aurinko.

Valkoinen peti oli pehmeä ja aluksi kylmä. Lumikinos. Mutta kaikkeen tottuu tai kaikkea ei enää huomaakaan. Lämpö sulattaa. Tämä on pimeä kevät.

Kierrän sinua. Pidän sinua hyvänä. Ja kauniina.

Iho pukee sinua niin hyvin, Matilda. Paljon paremmin kuin se mekko. Huuliesi vaaleanpunainen väri on intiimi. Rintasi - no hyvä on, en sano niitä kahdeksi suloiseksi vasaksi. Enkä jalkojasi pilareiksi.

Ne ovat joka tapauksessa kauniit. Erilaiset nyt kuin mitä olivat aamulla. Mitä - miten niin minä taas olen aina samanlainen? Aina samat ilmeet? Aina samat kasvot? Miten niin olen aina kaukana? Miksi alat tuollaisia? Minä kun kehun sinua niin.

Hyvä on, hyvä on, olen hiljaa.